Autoservisai skaičiuoja pelną ar nuostolius?

autoservisas

Gatvėse daug automobilių. Vieni maži, kiti dideli, treti vidutiniai. Vieni benzininiai, kiti dyzeliniai, treti dujiniai, ketvirti hibridiniai, penkti elektriniai. Kilometras po kilometro – ir detalės dėvisi. Tada pagrindine tema tampa autoservisai.

Klientų srautai nepastovūs?

Logika gana paprasta: jeigu autoservisas skaičiuoja nuostolius, tai arba nėra klientų, arba kainos pernelyg mažos, arba blogai dirbama. Kažin ar kuris vairuotojas pritartų, jog kainos servisuose mažos. Vis dėlto yra aišku dėl kito dalyko: verčiau pakloti daugiau, bet džiaugtis geru rezultatu, užuot po šimto kilometrų vėl ardžius mašiną. Niekas nenori, kad automobilio gedimai taptų detektyvu, mįsle.

Jeigu autoservise palikta nemažai mašinų, gali kilti bent dvi prielaidos. Pirma – meistrai gerai dirba. Antra – meistrai nespėja. Kiekvienas atvejis individualus, kiekvienas servisas yra atskira tema. Tačiau akivaizdu, kad pelną skaičiuojantys autoservisai dirba pozityviau nusiteikę.

Pasaulyje yra daug neaiškumų. Bet kalbant apie autoservisus kai kas neabejotinai aišku. Klientų srautai nepastovūs. Tokia ta tiesa.

Servisas – ne pati mėgstamiausia vieta?

Profesionaliai dirbantys autoservisai nėra baisi vieta, tačiau turbūt sutiksite, kad vairuotojai mieliau lankosi degalinėje, o ne servise. Kitaip tariant, maloniau, kai mašina normaliai važiuoja, kai viskas veikia, kai nereikia spėlioti, ko čia tas automobilis kaprizus rodo.

Nors servisas susijęs su išlaidomis, vis dėlto gera žinoti, kad automobilis bus suremontuotas, kad jis nepriekaištingai važiuos. Puikiai suprantama, kad už kokybišką darbą būtina atsilyginti. Kad ir kiek paklojama už remontą, tai tikslingai išleidžiama pinigų suma (bet šis teiginys netinkamas, jei susidūrėte su lupikavimo ir žemos kokybės atveju).

Kiekvienas automobilis – ne tik džiaugsmas, bet ir rūpesčiai

Šio straipsnio nerašytume, jeigu transporto priemonės niekada negestų ir ilgus metus nereikalautų jokio remonto. Tačiau realybė kitokia. Autoservisai labai reikalingi, juose taisomi tiek palyginti neseni, tiek gerokai pasenę automobiliai. Pas meistrus vykstama ir profilaktiniais tikslais, ir dėl rimtesnio tvarkymo. Kai kada automobilio „elgesys“ išduoda apie kokią artėjančią problemą. O kartais gedimas pasireiškia netikėtai – važiuojant mašinos „charakteris“ pasikeičia ir tenka keisti krypti bei galvoti apie autoservisą.

Nauji automobiliai – patikimesni?

Pabaigoje neprošal panagrinėti kitą temą – naujų automobilių patikimumą. Kaip manote, tai patikimesnės tos naujos mašinos už senesnes? O gal laikotės priešingos nuomonės?

Kuo mašina naujesnė, tuo detalės mažiau sudilusios. Vadinasi, ir lankymosi servise tikimybė mažesnė. Tačiau niekas nežino, kaip transporto priemonė funkcionuos po dešimtmečio. Akivaizdu, kad modernių transporto priemonių remontas – procesas, kuriam nepakanka plaktuko.

Nesvarbu, ar per metus nuvažiuojate porą dešimčių tūkstančių kilometrų, ar trigubai mažiau. Nesvarbu, kokios klasės automobilį vairuojate. Nesvarbu, kokio dydžio yra jūsų mašinos ratlankiai. Nesvarbu, kokios muzikos klausotės vairuodami. Nepaisant šių dalykų, autoservisai vairuotojams svarbūs. Svarbūs nepriklausomai nuo automobilio markės ar variklio galingumo.